Akut Insikt

fredag, maj 25, 2007

513

En känd partiledare byter nu karriär. Observera att detta alltså är samma tjej som ihärdigt slagits för "kvinnorna" (i sitt korta partiledarskap) samt velat vara föredöme för unga tjejer, varit ute på skolor och berättat om hur dåligt det är att vika ut sig etc etc, jadajadajada...

Partiledarens pojkvän säger
-Min tjej skall inte hålla på med porr. Då kan hon dra åt helvete

Partiledaren
-Jag har varit beroende av X i tre år. Det räcker nu. Nu vill jag göra porr.

Detta skulle kunna ha varit en stor nyhet. Det är en halvspaltare i dagens Metro.

Undrar vad hon skall hitta på nästa gång för att få den dos av uppmärksamhet som hon uppenbarligen inte klarar av att leva utan. Ni vet väl vem jag talar om...

2 Comments:

  • jag vet! jag vet! pick me! pick me! *räcker upp näven och stirrar*

    By Anonymous Anonym, at 12:17 fm  

  • Det är verkligen en såpa av sällan skådat slag.

    By Blogger Kim da Costa, at 12:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home