Akut Insikt

söndag, augusti 27, 2006

Och vad är själva poängen med att sitte själv hemma en söndags-mittpådagen och kolla på nedladdade avsnitt av Supernatural, en serie som inte ens är bra? Hade egentligen för avsikt att titta på Kalle och Chokladfabriken (också stulen).

Igår kväll var jag iväg till ex svärmor och drack grogg (drink). Midori, vodka och läsk. (Melonlikör, gift och kolsyrad saft). Väl hemkommen var det "kräftskiva" på innergården där jag bor. Oväntat mycket ungdomar som bor här i huset. Om man med ungdomar menar folk i min ålder ;o)

Var på vippen att ta hem en av grannarna. En händelse jag garanterat hade ångrat idag trots att hon hade sjukt snygg häck. Sjukt snygg. Störde mig otroligt mycket på att hon (trots att det var helt uppenbart) vägrade erkänna att hon var skåning. men snygg häck. Det är fan inte det sämsta.