Akut Insikt

fredag, augusti 25, 2006

Ditt och Datt V.487

Jag gillade Army of Lovers, Vacuum och nu Bodies Without Organs. Alexander Bard må se ut som någon form av min bild av "Tumba Tarzan" men skriva låtar kan han minsann.

den här sidan kan man testa vem som är drömdejten... i första försöket fick jag Julia Roberts som drömdate. My ass. Så jag gjorde om testet och svarade helt annorlunda och då blev min drömdejt... Julia Roberts. Suck. Vetenskapligt värre.

Okej. vem är min drömdejt på riktigt då? [15 minuter senare] Winona Ryder. Trots snatteri och knarkeri.

Nästa Midnattslopp siktar jag på ner mot 40 minuter. Under 42 för att vara helt ärlig.

6 Comments:

  • jag fick george clooney. fan vad sweet, jag diggar honom. haru hans nummer eller?

    By Blogger Chris, at 12:01 em  

  • Men vad är det där för skit-test? Pierce Brosnan? Jag äter hellre en burk plåster. George Clooney är väl okej. Men det tog flera försök innan jag fick Brad Pitt. Och jag BORDE fått Jake Gyllenhaal.

    By Anonymous Anonym, at 12:10 em  

  • Chris: Är inte Clooney lite gammal för dig? Men om du nu insisterar så kan du såklart få hans nummer.

    Mike: Precis. Och jag skulle fått Winona. Ingen rättvisa här i världen.

    By Blogger Akut Insikt, at 12:32 em  

  • Vi är visst flera som borde vara med Pierce Brosnan.... Helt fel! Var är Denis Lery liksom?

    By Blogger felicia, at 4:02 em  

  • hahahaha jag kan inte sluta skratta...... när jag provade den där date-grejen fick jag ROSEANNE BARR! jag menar hallåååååå! n e j t a c k. när jag testade män fick jag också george cloony, fast jag liksom micke föredragit gyllenhaal. dumt test.

    By Anonymous Anonym, at 4:44 em  

  • Clooney, Brosnan och Pitt, det är nog kanske så att Gyllenhaal är för ung för att få vara med i testet.

    Julia Roberts och Roseanne Barr är inte yngst i klassen heller...

    Roseanne Barr... höhöhö, vilken käftsmäll.

    By Blogger Akut Insikt, at 6:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home