Akut Insikt

söndag, juli 02, 2006

Det är för jävligt. Någon har, under tidan jag sovit, dyrkat upp min dörr, gått in coh hällt vatten i mitt tangentbord på datorn och på golvet, stuckit ut och låst dörren efter sig.

Detta innebar att jag fick knata iväg till Claes Ohlsson och köpa ett nytt tangentbord för 500 pix, som dessutom skulle installeras innan det gick att använda, vilket innebar att jag inte kom in i datorn (kunde inte skriva lösenordet). Det innebar således att jag fick gå tillbaka till Claes Ohlsson och köpa YTTERLIGARE ett tangentbord (ett klassiskt med sladd) sätta i det, logga in mig, installera det nya och sedan var jag good to go.

Hur fan tänker dom som tillverkar dessa tangentbord egentligen?

3 Comments:

  • Du tror inte det kan ha någon koppling till gårdagens inlägg :-)

    By Anonymous Anonym, at 9:42 em  

  • Det kan mycket väl ha något med saken att göra. Var full som ett troll.

    By Blogger Akut Insikt, at 9:53 em  

  • alkolås var det ja. kanske finns på claes ohlsson?

    By Anonymous Anonym, at 11:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home