Akut Insikt

onsdag, juni 28, 2006

köksbordet. I soffan. I sängen. Återbesök alltså. Man tackar.

Hon undrade om jag menade allvar med det vi håller på med. Jag trodde faktiskt att om det var något jag visat så var det i alla fall inte att jag uppfattar det som en rolig grej eller ett skämt att strula till det med en gift arbetskamrat.

Jag skall erkänna att jag varit ganska cynisk i mina tankar kring det täcka könet från och till jävligt länge. Och så dyker det upp en som är vettig, snygg, vältränad och smart... hmmm, och inte helt jävla handikappad mellan lakanen. Ja... och så gift då förstås.

Puss på er.

6 Comments:

  • Med eller utan barn? Det är väl egentligen det enda som spelar någon roll... Gillar man varandra så gör man det.

    By Blogger felicia, at 12:31 fm  

  • Nu skall vi inte vara såna... men om det är det enda som spelar roll så kan man säga att det spelar roll.

    By Blogger Akut Insikt, at 12:53 fm  

  • Varför ska andra ha allt som är gott? Näe, på dom bara!

    By Blogger Kommissarie Akut, at 11:50 fm  

  • Just det Kommissarien, jag backar dig nästa gång. Owe you.

    By Blogger Akut Insikt, at 4:23 em  

  • synd att inte bilderna var mer detaljerade. ju. du skulle kunna starta en helt ny bloggtrend ;-D

    By Anonymous Anonym, at 7:55 em  

  • Vad jag ville ha sagt var bara mest att jag inte fattar vad som är skillnaden mellan (i en sån här situation) mellan att vara gift eller "bara" tillsammans.. Han kommer bli ledsen i vilket fall.. men han är väl oxå den ende man måstre ta hänsyn tíll, hade barn funnits hade det vart en annan femma. Men jag tror du fatta det...måste sova..nu..

    By Blogger felicia, at 12:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home