Akut Insikt

måndag, juni 19, 2006

Vill, vill inte

Det här är mitt 298:e inlägg på Akut Insikt. Jag tror att det är rekordet för mig i en blogg. Eventuellt hade jag planerat något extraspecial till det 300-ade inlägget, men jag vet fan inte vad det skall bli.

Skall jag vara ärlig så är mina inlägg betydligt sämre än när jag började i min första blogg (läste de inläggen för ett tag sedan). Jag vet inte. Dels vill jaginte upprepa det jag skrivit där som var lite underfundigt och dels så lägger jag inte ner tillräckligt med tid för att tänka igenom inläggen.

Snicksnackade med mitt ex på msn alldeles nyss, ärligt så frågar jag mig själv varför jag var tillsammans med henne över huvudtaget, ändå var det jag som blev dumpad. Typ. Kommer inte ihåg om jag skrev att jag var tvungen att säga till henne att göra slut... skit samma.

J-dog har inte svarat om han vill skriva nåt inlägg här då och då. Han är väl för viktig för det...

Jag vill se Thåström en gång till i år.

Jag vill se Depeche Mode på Stadion. [depesh moede, depesh mådd]

Jag vill vara full på Thåström.

I want to rule the world.

Jag vill inte göra någonting.

Någonting vill jag göra.

Jag kommer bli överkörd av en bil eller en spårvagn i trafiken och dö, mig som fotgängare.

A pain that i am used to är grejer det.

Jag vill se Depeche på stadion.

Vem är jag?