Akut Insikt

tisdag, april 25, 2006

Pirates outside

Igår kunde man läsa i Aftonbladet att pirater länsar ditt ICA-kort.

Jag blir så jävla glad att det fortfarande finns pirater. Träben, ögonlapp, krokarm och papegoja på axeln. Där har ni tecknen. Håll hårt i plånboken när ni ser dom.

I gårdagens "outsiders" var finländske Oskar smärtsamt ärlig när han berättade om sina problem i kontakterna med det täcka könet. Han hade nästan fått till det för ett par år sedan på en maskerad när han var utklädd till Darth Vader, men det sket sig tydligen i sista stund.

Lite pinsamt, men det kändes ändå skönt att han hittade lite självförtroende efter en kurs i hur man fixar tjejer i london.

Jag måste få påpeka att det är olidligt värdelöst att min dator hemma har krashat alldeles precis när jag har all tid i världen att spela roliga spel och blogga hur mycket jag vill.

2 Comments:

  • Haha! Jag tänkte faktiskt exakt samma sak då jag läste det där. Tänkte också skriva om det i bloggen på samma sätt som du gjort, men jag skrev på en annan sak för tillfället så det rann ut i sanden.

    By Blogger Kommissarie Akut, at 8:29 em  

  • Då glömde jag det ändå en dag... så du hade ett dygn på dig att vara först ;o)

    By Blogger Akut Insikt, at 8:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home