Akut Insikt

torsdag, april 06, 2006

Officiellt tack

Ville bara säga att jag är väldigt tacksam och glad i er som länkar till mig från era bloggar.

När jag får tid skall jag komma och ge er en puss (det går även att välja en öl på valfri pub för dom som inte vill ha en puss).

Varför har inte jag länkat till någon, kan man fråga sig... Jag har några lama förklaringar till det.

Dels för att två av de bloggar jag regelbundet läser har blivit så jävla kassa att de inte är värda att länka till (jag tänker inte nämna vilka det är, men det är inte din morelli eller AÅ). Vanans makt är stor.

Egentligen är det bara två eller tre som jag verkligen gillar, varav två alla redan känner till och den sista vill vara lite hemlig.

Sen finns det ett litet fåtal som jag läser då och då, genomgående dåliga dom också.

Men inte vet jag... kanske kommer här länkar någon dag.

Ja sen läser jag ju såklart dom som länkar till mig´s bloggar förstås och länkar man till mig så är det per definition en bra blogg ;o)

8 Comments:

  • hmmmmm.....

    By Blogger felicia, at 4:34 em  

  • hmmm...man tackar.. men vem är nu AÅ?
    och felicia, jag tycker att din blogg är ju prima NÄR DU UPPDATERAR DEN!

    By Blogger Morelli, at 10:00 fm  

  • Håller med Morelli. Faktum är att jag inte tänkte på min kära Felicia när jag skrev detta (just eftersom det är svårt att avgöra om det är en levande eller död blogg ;o) )

    By Blogger Akut Insikt, at 10:09 fm  

  • Mm, jag håller med. Jag borde också länka till fler bloggar. Jag kollar ju in din dagligen men har ändå inte länkat till den. Jag har helt enkelt inte orkat lägga ut länkar till fler favoritbloggar jag har. Lite respektlöst känns det väl, men jag ska ta tag i det där någon dag nu. Fixar det nog i helgen. Får tacka för att du påminnde mig:)

    By Blogger Kommissarie Akut, at 3:42 em  

  • Har min blivit kass? Va fan...

    By Blogger deeped, at 9:28 em  

  • Jaja, jag erkänner jag är självupptagen och paranoisk och tror att ALLT handlar om mig...

    By Blogger felicia, at 5:18 em  

  • och just det ja.. min blogg lever den är bara lite förkyld... (typ världens sämsta medicinarskämt, ni vet inte hur det är att leva med de där människorna dagarna i ända...)

    By Blogger felicia, at 11:07 em  

  • Måste säga att över lag tyvker jag bloggarna är sämre nu än för ett år sedan.

    Men det är väl så... ju mer skit man spär i soppan desto sämre smakar den.

    By Blogger Akut Insikt, at 8:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home