Akut Insikt

fredag, mars 31, 2006

Det är så jävla förkylt mellan mig och tjejen att jag tappat lusten till allting. För mig känns det som hon inte ens har någon lust att fortsätta vår relation trots att hon säger att det är det hon vill.

Och här står jag. Vet inte om jag har lust att vänta på att hon skall dumpa mig. Börjar hon inte visa att hon menar allvar med uttalandet om att vi skall fortsätta tillsammans så får väl jag agera skarprättare. Så jävla destruktivt och oangenämnt att bo i en frysbox. Prova själva får ni se.

Utöver det så är allt rätt bra. Fest på jobbet ikväll (känner man sig vääääldigt laddad för... Not) och fest i morgon.

Egentligen är jag nog rätt feg. Jag lägger hellre ner verksamheten än försöker reparera allt själv. "It takes two to tango" får vara dagens "ord"... fras kanske.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home