Akut Insikt

torsdag, mars 02, 2006

Utbildningsdags igen.

Det pratas ibland om att män har så stark könsdrift och att vi måste panga på alla brudar vi kommer åt. Kanske är det så, men det är inte det jag skall skriva om. Men jag tänkte att vi kunde utgå från att det är så.

Jag såg ett program på teve för ett par år sedan som handlade om en undersökning gällande hur kvinnor klär sig. Undersökningen hade kommit fram till att ju närmare ägglossningen en kvinna kommer desto mer hud visar hon när hon klär upp sig för att gå på fest. Detta når naturligtvis sin peak under själva ägglossningen då det är urringat och kortkort som gäller.

Det gäller naturligtvis inte alla det där med kortkort, men det tror jag ni förstår. Men relativt sett är det mer avklätt då.

På expressen idag: "Helenas byxor blev ett tält" Helena ha bantat bort en massa kilon och nu är hennes gamla byxor ett tält. Var de inte ett tält även när hon var fet i sådant fall?

3 Comments:

  • Fast hon kunde väl knappast tälta i dem innan hon gick ner i vikt?

    By Blogger felicia, at 6:01 em  

  • Instinkter instikter när ska vi lära oss att vi till så stor del styrs av instikter. Vi som så gärna vill tro att det är vår fantastiska hjärna som vi styr våra liv med.

    By Anonymous Anonym, at 10:44 em  

  • Felicia - Hon kunde sannolikt inte tälta i dom när hon gått ner i vikt heller.

    Björn - Jag vill gärna tro att min hjärna styr mitt liv. Men jag nöjer mig med illussionen av att det är så.

    By Blogger Akut Insikt, at 9:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home