Akut Insikt

måndag, februari 06, 2006

Frågor

jag såg dessa frågor någonstans för ett tag sedan. hade tänkt besvara dom någon dag. Någon dag är idag. Rättare sagt är någon dag just nu. Tänkte lämna en kommentar hos den jag snodde den ifrån, men såg att hon använder statcounter så hon får nog reda på det ändå. Ni kan ju vara snälla och titta på hennes sida så blir hon lite glad av alla besök. typ. Här kommer hon.
http://puppyeye.blogspot.com/

Okej. frågor:
1. Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4."
"Och hon frågade om han levde ensam, om ingen hjälpte honom, om någon brukade komma" Hummelhonung, Torgny Lindgren.
2. What is the last thing you watched on TV?
Vetenskapsmagasinet om Albert Einstein.
3. With the exception of the computer, what can you hear?
"Hej Domstol" i P3
4. What are you wearing?
Jag är naken, men om jag hade haft kläder på mig så hade jag haft en vit skjorta med smala svarta och grå ränder och ett par väldigt snygga jeans från Lee.
5. When did you last laugh?
Hela tiden.
6. What is on the walls of the room you are in?
Tavla, anslagstavla och diplom.
7. Seen anything weird lately?
Det var nån som brände upp konsulatet i Beirut. Konstigt.
8. What is the last film you saw?
Smala Sussie. Kan se den hur många gånger som helst.
9. If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
Chips och dip.
15. Would you consider living abroad?
Japp, en tidsfråga bara. Har bott utomlands redan. I like.

1 Comments:

  • Det hade ju ifs varit mysigt med en liten kommentar;)

    By Blogger Emma, at 3:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home