Akut Insikt

tisdag, december 27, 2005

Retard

Eftersom jag är ett jävla ägg som inte fattar hur jag skall få in bilden utan att först publicera den här så får ni stå ut med att det blir så här.

För övrigt dricker jag i skrivande stund mörk rom on the rocks. Najs. Jobbet i morgon. Jag antar att jag får betalt ändå.

Gällande mina skitföräldrar så fick jag halvrätt. De ringde inte på julafton som jag gissade, kanske för att jag gjort mig oanträffbar... i alla fall fick jag ett "god-jul-sms" som jag inte besvarade. Idag ringde morsan. Hon fick inte många stavelser ur mig. Jag beter mig som en jävla obstinat femtonåring. Skit samma.

Idag skickade de iväg drygt 500 rislampor från Kao Lahk i Thailand som minne av tsunamin. Tidigare på dagen visade de bilder från Banda Ache, där 125000 dog. De bodde i tält på platsen där det tidigare stått hus. På något sätt förväntar jag mig bara att:

"välkommen till rapport... vi har just fått rapporter från Banda Ache provinsen... och... ja, de sanaste rapporterna vi har är att rislampor tydligen fallit ner och antänt hundratals av de efterlevandes tält"

Jaja. God natt.

1 Comments:

  • Ja, det skulle vara det fulländade hånet ;-)

    By Anonymous Anonym, at 12:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home