Akut Insikt

tisdag, december 20, 2005

Bantarhunden

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,749739,00.html
"Årets bantarhund"
Det är så dumt så det inte är sant. Hundar bantar inte. Hundar äter det de får serverat. Hunden i fråga hade gått ner 8 kilo på tre månader. Jag garanterar att gå ner 8 kilo för en hund på en månad är inga som helst problem om husse och/eller matte håller dieten för doggyn. Matten i det här fallet borde istället ha spöstraff för att ha matat sin hund med "cheeseburgare och tekakor". Djurplågeri.

Just nu bojkottar jag mina föräldrar. De är idioter. De bor låångt långt ifrån mig. Jag hälsar sällan på. De hälsade på mig i helgen och kunde inte låta bli att vara fördömande och elaka. Jag tycker egentligen om dem men de får tamigfan uppföra sig. Nu börjar tävligen om vem som är envisast. Kom igen bara.

1 Comments:

  • Bra med bojkott!

    Jag kör med, inte bojkott precis, men 50/50 principen. Nu är det mammas tur att hälsa på - jag var hos henne i mars....

    Hon löser det på det viset att hon struntar i att hälsa på om hon råkar åka till den stad jag bor i.

    Men jag får alltid reda på det så ibland ligger hon 3 besök efter....Så slipper jag träffa henne så ofta.

    By Blogger Annapelu, at 2:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home