Akut Insikt

måndag, augusti 28, 2006

Docktor Insikt svarar på läsarnas frågor.

Jag tänkte ta på migstetoskopet och besvara några av läsarnas frågor.

-Jag är 50år och fortfarande oskuld. Hur ska jag gå tillväga för att träffa en kvinna?
Innan du når hundra
Hoppas du får knulla
Du kommer nog få nöja dig med nåt från blåkulla.

-Hej! jag har nu varit tillsammans med min tjej ett tag och jag älskar henne verkligen. MEN varje gång vi hamnar i sexuella situationer så låser det sig för mig och jag får inte upp den, för att vara ärlig är jag inte speciellt sugen! Är det fel på mig, kan jag lösa detta på något sätt. Eller är det henne det beror på?
Javisst är det din tjejs fel. Mitt råd är att du dumpar henne och skaffar dig en karl istället så skall du se att det funkar bättre.

-Jag är gift med en underbar man och vårat sexliv är lite si och så. Det har blivit som en ond sprilar. Varje gång vi har sex och det är nära att gå för honom får han kramp i ena benet och är tvungen att avbryta. Detta har lett till att jag tycker att det inte är så roande att ha sex med honom. vad kan det bero på att han får kramp och hur kan han få hjälp med att inte få kramp?
Jag utgår från att det är det s.k. "tredje benet" han får kramp i. Kramp är en sjukdom man kan få av att ha ett sjuhelsikes rivjärn till kärring (ringer det några klockor?). Eventuellt kan den sjukdom jag talar om vara krupp eller så är det samma sak. Om du insisterar på att det här ändå är din mans fel så förslår jag att ni amputerar en eller ett par av hans "icke-sexuella" lemmar så blodet hans räcker till för kärleksbatongen.

Om någon mot förmodan vill läsa de "riktiga" svaren på de hä frågorna så finns de här. det är heller inte mina läsares frågor så ni behöver inte känna er träffade. Sug gott... SOV menar jag. Gott alltså.

Akutinsikt@hotmail.com på emmessemmen.