Akut Insikt

fredag, juni 02, 2006

Vilken är din favoritskiva?

13 Comments:

  • Där det finns mycket sprit och många vackra kvinnor...

    By Blogger deeped, at 2:24 em  

  • Putslustigheternas okrönte konong.

    By Blogger Akut Insikt, at 2:25 em  

  • Monster - Rockers Delight.

    Snubblade mest in här för att du förslog att hälla mjältbrand i bilar...

    By Anonymous Anonym, at 4:26 em  

  • den första riktigt RIKTIGT stora förälskelsen håller livet ut?

    "parklife" med blur.

    By Anonymous Anonym, at 8:14 em  

  • Nu har jag funderat på din fråga halva kvällen och ögat genom samlingen, men jag kan inte välja! Aah!

    By Blogger eline, at 11:49 em  

  • Blev det blur...

    Eline...du måste välja...

    By Blogger Akut Insikt, at 4:03 fm  

  • ...
    ...
    ...
    Bara en..?
    ...
    Sahara Hotnights - Kiss and tell

    By Blogger eline, at 10:43 fm  

  • (Och en smygare- Frank Sinatra Platinum collection)

    By Blogger eline, at 10:44 fm  

  • fråga mig imorgon och jag har ångrat mig. det går fan inte att välja en.

    By Anonymous Anonym, at 5:11 em  

  • Välkommen "d". Klart man får ha flera favoritskivor, men man kan bara få nämna en... liksom.

    "without you i am nothing" - Placebo?

    By Blogger Akut Insikt, at 8:09 em  

  • Farbror Blå - utan filter.

    By Anonymous Anonym, at 11:16 em  

  • alltså, det där med första förälskelsen har ju en poäng. så "ten" - pearl jam

    By Blogger p., at 5:16 em  

  • Jag är nog mer inne på Vauxhall and I, av Morrisey. Den lyssnade jag sönder när den kom, men älskar den fortfarande över allt annat.

    By Blogger Urologen, at 10:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home