Akut Insikt

söndag, juni 04, 2006

När jag var liten såldes en dryck som var nåt mellanting mellan glass och läsk. Jag kommer inte ihåg vad den hette, men nu kan du själv prova ungefär hur den smakade.

Köp en milkshake från MacDonalds (vanilj) och blanda typ hälften hälften med Coca Cola (light om du vill vara nyttigheten själv). Företrädesvis skall colan vara kylskåpskall. Var försiktig så det inte rinner över när kolsyran går ur. Rör runt lite och avnjut.

Vill du istället bli full så byter du bara ut milkshaken och colan mot sprit. Plättlätt.

Besynnerligt att vi människor skulle vara en och samma art. Jag menar... vi finns i alla färger, olika storlekar och är på nästan alla plan olika. Samtidigt som vi naturligtvis är väldigt väldigt lika. Det som talar för att vi är en och samma art är att det går alldeles utmärkt att para sig med vem man vill. Å andra sidan kan hästar utan problem para sig med en åsna.

Jag vet att man inte får antyda, och än mindre skriva något sådant för då är man främlingsfientlig. Nu vet jag att så inte är läget och allt som tåls att diskuteras skall diskuteras.

För övrigt så kan tilläggas att om du vill bli full kan du med fördel byta ut ingidienserna i princip vad som helst mot sprit. Köttbullar med mos byter du ut mot sprit = du blir full. Ja ni fattar...

3 Comments:

  • 1.coca cola float
    2.är det säkert att inte människor kan para sig med apor? Tänk om det görs sådana expriment i smyg...

    By Blogger Morelli, at 10:26 fm  

  • Jag är relativt säker på att det inte går, mest för att jag tror att nån har testat. det borde någon ha gjort i allafall...

    By Blogger Akut Insikt, at 10:44 fm  

  • Du har nu officiellt medgivande från berörd part. Jag är blatte, för mig får du gärna diskutera sånt utan att jag tycker du är rasist.

    "För övrigt så kan tilläggas att om du vill bli full kan du med fördel byta ut ingidienserna i princip vad som helst mot sprit. Köttbullar med mos byter du ut mot sprit = du blir full." Hahaha, vad jag skrattade åt det här.

    By Blogger Space babe, at 11:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home