Akut Insikt

måndag, juni 12, 2006

"Jag var en man som frodades i ensamhet. Utan den var jag som en annan man skulle vara utan mat eller vatten. Varje dag utan ensamhet försvagade mig. Jag kände ingen stolthet över min ensamhet, men jag var beroende av den. Rummets mörker var som solljus för mig. Jag tog en klunk vin." -CB

Och allt bara är perfekt. Jag verkligen älskar dagar precis som denna. Då värmen är tryckande kvinnorna många. Älskar att jag inte har någon som jag måste visa hänsyn till. Jag åker till min egen oas där ingen ens skulle komma på tanken att störa mig. Svettas i solen och så plötsligt slås jag i ansiktet av en doft som bär minnen med sig. Smultron. Jordgubbar. Känslorna virvlar och lyckoruset fullständigt griper tag i mig. Känslan av att verkligen kunna försvinna.. Frihet. Jag är totalt fri. Freedom is just another word for nothing left to lose. Tacka för det. I love it.

5 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home