Akut Insikt

tisdag, maj 23, 2006

New titties plixxxx

Big
Brother
Jessica

Jag har sett kanske två timmar totalt av Big Brother så jag antar att jag inte har rätt att uttala mig om Jessicas person. När hon vann i går så visade de dock ett sammandrag över hennes tid i huset, som det heter. Hon är ju såklart väldikt charmerande, men det här med behärskning eller självkontroll verkar vara ett stort svart hål för henne.

Nu vill hon köpa nya bröst och bli utvikningsbrud för de pengar hon vunnit. Snälla snälla Jessica, köp inga nya bröst! dom är fina som dom är. Spelar ingen roll hur många gånger man upprepar detta mantra eftersom ingen ändå lyssnar till oss som tycker det är läbbigt med silikontits. Eller pupper. Jag vet inte riktigt vem jag skall skylla detta på. Skall jag skylla på Jessica som blir affischnamn för opererade bröst? Skall jag skylla på Bingo Rimér som inte fattat att tjejer inte måste ha stora bröst? Skall jag skylla på de snubbar som köper Bingos tidning? Skall jag skylla på machokulturen med bajen bärs och rakade brudar (med jättestora pattar f örstås)? Biologin bara vägrar jag skylla på för detta är ett konstruerat fenomen. Så är det.

Tell me tell me magic ball.

3 Comments:

  • känns som problematiken är densamma som i ditt föregående inlägg. den dagen killar och media INTE ropar på och om stora bröst så kanske tjejerna slutar operera sig?

    By Anonymous Anonym, at 6:53 em  

  • Det är alltså Natalia Kazmierska vi skall skylla på?

    By Blogger Akut Insikt, at 8:47 fm  

  • japp. allt är helt uppenbart hennes fel.

    By Anonymous Anonym, at 9:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home