Akut Insikt

torsdag, april 27, 2006

Skall gå till frisören snart. Egentligen skulle jag gått i går men jag stötte ihop med min gamle vän sjuksystern och hans görlie. Fick bli fika och skitsnack istället.

Jag sov över hos min gamle gode vän och tillika ölkamrat igår. Han håller på att bli flintis, eller rättare sagt har han hållit på med det sen han var 20 typ (28 nu). Så han har anammat den rakade frisyren. Gott så.

Ända till jag skall fixa till håret i morse. Hårvårdsprodukter rasar inte direkt ur hans badrumsskåp. Hittade i allafall en gammal flaska hårmousse. Säljs sånt fortfarande?

Frisören kommer väl tro att någon kvarleva från 80-talet har kravlat sig fram för att göra decenniets hårklipp. Men vafan gör man?

Italienarna är för övrigt ena jävlar på att svära. Den som vill kan ju översätta.

cazzo duro di cavallo nella tua boca

5 Comments:

  • Vaa?? Säljs inte hårmousse längre? Jag hänger uppenbarligen inte med heller! ..å jag är ändå riktigt långhårig.. he he..
    Anyways.. lade till dig i min "bloggar jag besöker" -lista hos mig för några dagar sedan. Efter att ha skummat här lite o fått mig några goa skratt som lyfte tillvaron en gnutta för ögonblicket! Blogga hårt! he he..
    :-)

    Ha de gött o glad valborg!
    (heller vad man nu säger?)
    Mvh/(Carolina) - aka "Äckelhonan"

    By Anonymous Anonym, at 4:47 em  

  • Ja, vi får väl se hur det blir med den saken, har inte planer än.

    Men tack i alla fall.

    Det samma Carro i suppose.

    By Blogger Akut Insikt, at 5:29 em  

  • go panikattack go

    By Blogger n/x, at 6:04 em  

  • jag använder mousse mest jämt. it's the best for curlies.

    By Blogger Chris, at 7:53 fm  

  • Mjo, jag har förstått att mousse fortfarande brukas.

    Men allvarligt. Borde "dom" inte hitta på nåt nytt bättre snart?

    By Blogger Akut Insikt, at 8:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home