Akut Insikt

onsdag, april 26, 2006

Låg och funderade igår över de tjejer som man verkligen velat få. Om man verkligen skulle vilja bli tillsammans med dom. Idag?

Låt säga att man ställde upp dom på rad och sen var man tvungen att välja en. Vem fan skulle man välja? Skulle man välja någon alls?

Bizarrt nog skulle jag spontant säga Helena. Helena var den första jag kysstes med "på riktigt". Ärligt talat så tror jag att det påverkar mina minnen av henne. Sannolikt passar vi inte alls ihop, men det är ändå något speciellt. Känns nästan patetiskt att över huvudtaget överväga Helena. Det är nåt kosmiskt med det där.

Stina då? Hon är gift nu så det är väl adios mañjana.

Linda? ... Linda? Linda är bra. Men jag vet inte om jag kanske egentligen bara skulle vilja rädda henne från hennes sopiga pojkvän.

Anna? Hanna? Agnes?

Det är fan inte lätt att svara på när man inte testat liksom.

Fredrik Ljungberg svarar lite undsmitande när de konfronterar honom med homoryktena "att han inte är homo". Då är han alltså bisexuell. Varje heterosexuell man skulle svara att han var hetero och inte "jag är inte homo" på en sådan fråga.

Det är ju allmänt känt. Tror jag.