Akut Insikt

måndag, oktober 09, 2006

Agneeeese

Det är oerhört ledsamt att det blev som det blev. Bara så du vet.

I dagens Metro träffas allas vår Agnes (Idol-Agnes). Hon svara på vad hon gör i veckan på följande sätt:

"I veckan ..."

"...ser jag på tv. Jag tittar knappt på tv"

"... lyssnar jag på mig själv. Jag har gjort det länge nu, men jag lyssnar på ett helt annat sätt - om jag skall ändra något när jag repar in."

"...jobbar jag med promotion hela tiden."

"...surfar jag på min egen hemsida."

"...äter jag tillsammans med mina syskon."

Hon verkar väldigt väldigt intresserad av sig själv, kanske är det för att hon inte syns så mycket på tv som hon "knappt tittar på tv".

Jag har lyckats gissa rätt vem som skall åka ut i båda de inledande Idolprogrammen. Farsan brukar ringa och diskutera detta. Han är OTROLIGT insatt och intresserad av Idol. Av någon besynnerlig anledning har han fastnat för Johan med glansögonen i år. Han har naturligtvis fel. Jag har sagt Felicia eller Marcus all the way men efter Dannys golvsop i fredags går det inte att räkna bort honom. Lämnar information om vinnaren om några veckor.

8 Comments:

  • Jag älskar Danny och Marcus.

    By Anonymous Anonym, at 4:05 em  

  • Alltså.....

    NU har jag beztämt mig....
    1. Ska zluta röka.... jeppz...
    och
    2. Tänker inte zkriva en enda vettig kommentar hos dig... förrän du ändrat min ztavning bland länkarna!!
    =)

    Men vizzt.. IDOL rulez!!
    Markuz, speciellt ju!
    ;-D

    By Anonymous Anonym, at 4:30 em  

  • Miss Pess: Om du lyckas ta dig för nr.1 så skall jag så klart inte vara sämre att se till stavningen i länkarna!

    Love.

    By Blogger Akut Insikt, at 9:18 fm  

  • Goding!!!!!

    Definitivt bättre.... med namnet... dock...
    Miss - med ssssss
    Pezzimizt - med Z

    =)
    Pöss.... sötis!

    By Anonymous Anonym, at 2:51 em  

  • Ah, attans... mizzade det ;o)

    By Blogger Akut Insikt, at 3:57 em  

  • ;-D Ahhh... suveränt!!!!!!!

    *ler brett....*

    By Anonymous Anonym, at 4:07 em  

  • helt underbart. skamlös promotion. hon behöver en pr-rådgivare. inte för att jag vill ha den posten, men ändå.

    By Anonymous Anonym, at 5:04 em  

  • Sorgligast av allt, micke, är att hon med all sannolikhet har åtminstone en pr-rådgivare.

    By Blogger Akut Insikt, at 11:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home