Akut Insikt

tisdag, mars 07, 2006

Jag har svårt att gå och lägga mig och sova i veckorna. På något visa tycker jag sömnen stjäl för mycket av min lediga tid. Därför sitter jag nu här egentligen utan något att göra och väntar på att klockan skall bli mer ty någonstans om en timme, en och en jalv inser jag att jag faktiskt måste sova ett par timmar för att överhuvudtaget orka gå till jobbet i morgon och nu har jag skrivit en av världens längsta meningar ever.

För mig är det lite tack vare att andra bloggar som jag har lust att skriva vidare. Konstigt, men om de bloggar jag brukar läsa skulle försvinna skulle sannolikt jag också tröttna på detta hära. Eller... fan vet. Så länge någon läser kanske jag fortsätter att skriva några rader.

Brorsan var med på att börja spela curling. Jag har funderat en del på att låta honom skriva här också. Kruxet är bara ett en sådan inbjudan skulle "avslöja" att jag skriver här.

Jag tror dock att han skulle kunna bidra till att denna sida blir bättre, vi har nämligen inga gemensamma intressen typ.

Hmm, jag kan ju alltid lägga in lite nya låtar i telefonen... så får det bli. Godnatt mina barn.