Akut Insikt

tisdag, januari 17, 2006

VM... here I come.

Eftersom jag ser lite illa på långt håll så kan jag ställa upp i olika tävlingar för "funktionshindrade". Jag har -0,75 på båda ögonen, det är typ det minsta fel man korrigerar med brillor. Vilka jag typ aldrig använder. Men men, kan man vinna priser i simning för funktionshindrad som döv borde jag kvalificera mig till en hel del idrotter för funktionshindrade. Skall bara göra lite research vart jag har störst möjlighet att lyckas. Idrottsgalan, Anrell, here I come.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,763541,00.html
"Grannen Har sex i din tv"
Artikeln som sådan lämnar jag okommenterad. Däremot avslutas den med "Fler som har haft 6 i tv" (6?... sex?) jaja. Och så listas följande:
  • Våren 2003 har Linda Rosing och Micke Lindgren samlag framför kameran i "Big brother".
  • Våren 2004 har Olivier de Paris och Carolina Gynning sex under täcket i "Big brother"
  • Våren 2004 har Rebekah Johansson och Henrik Schön genomför ett samlag på toaletten. Kanal5 sprider sexscenerna på sin hemsida.
  • Hösten 2005 lägger TV4 ut sexscener med Natacha Peyre och David Lotfi från "Paradise hotel" på nätet.

Ja just det... och så hundratusen porrskådisar förstås. Jag skulle gissa att det är större chans att man bor granne med en porrskådis än med Linda Rosing, Micke Lindgren och ... jaja ni ser själva ovan. Dessutom skulle jag tro att porrskådisarna skulle passera som en "vanlig" granne mer än någon av av de nämnda freaksen.