Akut Insikt

onsdag, januari 18, 2006

Konsument direkt rapporterar

Idag tänkte jag leka konsumetvägledare.

Min första produkt tänkte jag båre rekomendera och varna för.

Apoteket saluför en "deo" som heter Absolut Torr. Den sägs vara bra mot kraftig svettning och den appliceras på de områden där sådant förväntas inträffa. Hypotetiskt skulle man kunna doppa hela kroppen i detta då och slippa svettas alls. fast då sprängs man väl. Eller nåt.

Hur som helst så köpte jag en sådan igår och målade på under spagettisarna. Efter 10 minuter börjar det göra jävligt ont. Någon sticker mig med knivar under armarna och efter en dryg timme måste jag ge upp för att överhuvudtaget få någon sömn alls. Det brukar bli så ungefär när jag använder detta preparat. Detta är ju själva baksidan av myntet.

Det braiga är att du kan räkna med att du inte kommer att svettas en enda droppe från det behandlade området på minst två veckor. Inte en droppe. "Vill man vara fin får man lida pin" har fått en annat namn; Absoult Torr - straight from Hell.

2 Comments:

  • Kan man hälla lite i ungens blöja och bara byta var 14;e dag oxå?

    By Blogger ..., at 1:15 em  

  • Om det nu är svettet som är största anledningen till att byta blöja så är svaret... ett rungande JA!

    By Blogger Akut Insikt, at 1:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home